aj aj aj...

du som pressar ihop min/a nedre mage/rygg/lår för allt du är värd. snälla släpp. det gör ont. å du som trycker ner mej uppifrån som gör att jag har ont i huvudet å känner mej svimfärdig. du kan ta å sluta nu. de är inge roligt längre. mensvärk + åska i luften. suck.

efter en OERHÖRT hektisk dag på jobbet önskar jag att ja kom hem till en nystädad lägenhet, nylagad mat å bara behövde ställa mej i duschen, äta, korka upp å dricka ett glas vin å kanske sova en timme å sen känna mej som människa... men nej. så nu lär ja städa, laga mat, duscha å försöka komma i humör för att göra ngt annat än dö på soffan ikväll. lollo har fest. jag vill dit. jag SKA dit. jag vill iaf känna att jag gjort något roligt denna värdelösa dag. svårt att vara positiv när man har ont. sorry.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ibland önskar man att man vore kille!!

2009-07-12 @ 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0