Tur att man alltid roar någon!! :D

Min dag i korthet:

7.00 Klockan ringer.

7.00.01. Jag snoozar.

7.33 Jag inser med ett ryck att ja måste sluta snooza!

8.04 Börjar jobba :P (sorry Therese)

15.30 Slutar jobba.

16.10 Hämtar bror i Hede. Börjar färden mot Gävle och hans tåg upp mot Lina i Östersund.

17.18 Släpper av honom vid tåget.

17.19 Börjar färden tillbaka mot Hede och en kväll me syster och mamma.

20.30 Landar i Hede.

Ni som inte reagerar över vilken tid det tog för mej att komma fr Gävle till Hede: Haha, ni e lyckligt ovetande.
För er som tänkte på det så fundera vidare! Jag har iaf haft ett äventyr. Vilket fick mamma att skratta så hon grät!
Jag ÄLSKAR när folk skrattar åt mej. MEN ja börjar fundera starkt hur det ligger till med IQ nivån hos mej. :P
Nu ska ja fortsätta umgås me Mamma å syster! Kollar just nu på Björn och Soran i parlamentet-klipp på youtube :)

Gilla Jönköpingsdialekt! Finns de nå goare??

Puss o kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0