Känner mej rätt nöjd!

Jag har påsk städat! Tänkte bara dammsuga golven å bädda rent men de blev en genomkörning av hela lägenheten. bortsett fr garderoberna då men oooorka ha organiserat de för att sen nästa gång ja får en kläd-kris-situation (vilket troligtvis sker redan imorrn bitti) vara lika oordnat igen. Har alldeles för lite plats! Slänga grejer? Vad är det?
Va till v-ås me mamma å pappa idag. Inhandlade nya torkarblad till min pärla (fixade de helt själv på biltema! utan pappas hjälp! wehoo till mej), en ny fin matta (billig variant av svart rya matta fr ikea så att pysen fortfarande kan vistas i vardagsrummet) ett par matlådor och en smarrig chicken club baguette på burger king :) Sugen på fil nu så ja orkar inte skriva nå mer. Jo förresten! Sandra, min ex granne, om du läser det här: Jag vill plugga läkarsekreterare i örebro! En utb som är två år lång, varav halva är på distans! :) Saknar er förresten! Min nya granne verkar aldrig vara hemma å sen har han ju ingen sigge heller =/

jaja, puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Läkarsekreterare, där ser man. Har hört att man tjänar bra pengar genom att arbeta som det :). Då blir det flytt till Örebro?



Vi saknar dig med och Sigge saknar nog alla er förra grannar. Här är det alldeles för tyst om dagarna/kvällarna och inga man kan hejja på i trappuppgången.

Glad Påsk på dig! =) /Kram!

2009-04-09 @ 17:53:15
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0