Haha

Beer, you´re beautiful and let´s get naked. What´s the problem? *asg* Jag älskar Joey!!

Igår så vakna ja runt 10. Käka lyx frukost, surfa runt lite, gjorde några seven eleven kurser. På eftermiddan kom Pilla över så vi hämta thai mat åt mej sen bjöd ja henne på chailatte =) Kände mej ensam så fort hon lämnade lgh så ja gick ner på stan å mötte mamma å syster, åkte me de till willys å handla lite. Hem å kika tv å surfa resten av kvällen... innehållsrik dag va?
Idag så ringde André å väckte mej 08.03. Han hade pratat om att han ville att jag skulle ta hans pass 8-15.30 igår men han skulle höra av sig igen om de blev så... men de gjorde han inte så ja glömde av det helt. Men 08.03 ringer han alltså å frågar om ja inte kan jobba för han hade fått klartecken att va ledig... Snabb som man är så hoppa man ur sängen å käka frukost lite snabbt. typ 08.40 va ja på plats på jobbet =) Jobbade me söt-Therese å söt-Sandra hela dan =) Efter jobbet fick bilen en välbehövlig tvätt sen åkte jag hem å käka ett äpple, tog en långpromenad på ca 1 timme och sen sola jag i ½ timme =) Sköööönt!! Blev dock halvt om halvt ihjälskrämd av en biltut idag me... de blev ja sist å... haha men idag hade ja linserna i så ja kunde vinka tillbaka å slippa en utskällning =P Nu är det dubbelavsnitt av Vänner sen blir de nog en film. Önskar jag hade hämtat min vinflaska hos Lollo. blev sjukt sugen på ett glas vitt just nu... Yeah well... Glass me Elin imorrn... på kvällen vet ja inte riktigt vad som händer... på lördag vill ja grilla å jag tror jag håller på att övertala kära Hebba att "hosta" tillställningen!!

Usch, drömde mardrömmar inatt igen förresten... på sista tiden drömmer jag hela tiden att jag blir jagad av galningar som vill skjuta mej. Inatt va de en kille som ja gick i samma klass som på mellanstadiet... Han hade en K-pist i handen å va hög på ngt... Han skrek att han måste åka till Thailand för det va fest på Koh Phangan (där de har full-moon-party) Han ville ha alla våra pengar, så jag å min bästaste vän Hanna slängde åt honom våra plånböcker, klockor och div värdesaker... haha ja gav honom till o me mina örhängen (som kommer fr H&M å kosta ca 50:- )  Vi va utanför Shell när detta hände och både min och Hannas bil står vid varsin pump. Han börjar skjuta vilt omkring sej så vi springer mot våra bilar. Hanna har sinnesnärvaro nog att starta sin bil å köra iväg medan jag försöker gömma mej i min.... Men när kulorna viner förbi öronen på mej så börjar jag springa efter Hanna för att hoppa in i hennes bil. Vaknar som vanligt av att jag försöker skrika.... utan framgång. Haha kl va runt 3 då, så ja tände lampan och drack lite vatten, sen kunde jag somna om.... =P Låter som värsta action filmen...  ska fan sätta igång å skriva ett film manus!!

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, grillat :). Mumma!

2009-04-16 @ 20:34:54
Postat av: Fotofix

Hoppas du har haft en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-16 @ 20:38:13
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: kitty

om det hade vart min dräm hade jag tagit med dej under armen in i min bli...haha jag tror jag kan gissa mej till vem det var,....hehe

2009-04-16 @ 21:17:21
Postat av: kitty

om det hade vart min dräm hade jag tagit med dej under armen in i min bli...haha jag tror jag kan gissa mej till vem det var,....hehe

2009-04-16 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0