Ont i huvudet...

Kan det bero på att jag tänker för mycket??
Vad faaaaan har jag gett mej in på?? Vaknade kl 7 å bara låg å tänkte... sen har det fortsatt ett bra tag kan jag säga... har surfat runt efter utbildningar å jobb... drömmen vore att hitta något av det nämnda som har en början i mitten på augusti. Känner att jag är i stort behov av att koppla av lite... å det gör jag definitivt inte nu. 1 ½ dag hemma å jag håller redan på att gå under... ja känner mej skyldig... på nå vis... Som om ja skulle skolka eller nåt.
Absolut inte den här semesterkänslan som ja va dum nog att tro skulle infinna sig när jag fick gå hemma ett tag...
Den infinner sig nog när jag vet att jag har något att göra.
Skrev in mej på AF idag, via internet. Måste komplettera det med ett besök där men ja hittar inte alla papper ja måste ha me mej... Ska leta vidare om ett tag så besöket får bli i morgon ist.
Men va ska ja göra då? De två drömmarna som står högst på listan just nu är transport ledare, läsa ngt inom transport och logistik eller bli hotel manager. Båda yrkena kräver alltså utb. Samtidigt så hänger budbilschaufförs drömmen kvar... Fatta att ha en lite minibuss eller ngt o köra omkring diverse varor runt i Sverige. Det är också en dröm kan jag säga... Kan ni tipsa mej kanske? Ngn som vet ngn som söker folk?
Ne pizza paus... återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0