Oj oj oj oj....

Vad allt pendlar upp å ner... ena sekunden är jag glad, förväntansfull å nyfiken för att i nästa ögonblick känna mej som den värdelösaste (mest värdelösa?) person som någonsin knallat på denna jord.
Besöket på arbetsförmedlingen igår gick iaf bra. Ska på möte nästa vecka, introduktionsmöte för ungdomar... haha det blir ja å studenterna då, har man inte fyllt 25 så räknas man som ungdom, (så jag tar vara på de sista två månaderna nu då) =)
Träffade Mickan å sötaste bebisen ever, Sally på stan en snabbis bara för då hade ja hunnit bli vrål hungrig. Hem å käka lunch för att sedan ta på mej träningskläder för att promenera till Maeks för att köpa gymkort... tyckte när jag tog på mej skorna att ja hörde nå skumt ljud.... kolla ut på balkongen å då haglar det... suck... sen ljusnar de upp igen å ja hinner precis sträcka mej efter ena sko-j*veln när jag hör en åsk-smäll.... nehe... It wasn´t meant to be I suppose... =) Kröp ner i soffan igen å kolla på frusna män söker...
Idag sov ja rätt länge, käka frukost.... kolla glamour... *asg* Då kände ja mej veeeerkligen arbetslös.... usch.
Sen gick ja ner på stan å lunchade med vad som till slut nästan blev halva släkten.... =) Trevligt värre. Jobb blev jag satt i direkt å... =) Ska jobba 5 timmar på eftermiddan på Västanhede för de behövde någon med Birka kunskap... ME!! =) Tack o lov så var det de jag tyckte va roligast me mitt förra jobb =)
Sen gick ja hem å började fila på mitt cv igen... ringde en person å hörde om hon ville vara referens men jag tror ja plockar bort henne igen... usch. Hur en människa kan få mej att känna mej så liten å eländig är helt otroligt... men men. Jag ska låta det rinna av mej. Gör ju egentligen bara att jag blev ännu säkrare på att jag gjort vissa saker j*vligt rätt...
Innan ja ringde de samtalet försökte jag mej förresten på den där promenaden igen... kom till mårtens sen va jag dyngsur av regn.... =P Men efter samtalet så hade det ljusnat upp igen... gick fort å argt ner mot koppardalen... tog någon väg ner i skogen på ngt vis... vet inte riktigt va jag var... men skönt var det... Köpte ett tio kort som gäller både på gymmet å solariet. Började med att sola den här gången.... måste ju börja lugnt... =) Sen gick ja hem igen.... Lagade snabbmakaroner å fiskpinnar me spenat till middag. Men de blev gott.... Nu sitter jag å väntar på att telefonen ska ringa... men de gör den ju aldrig när man vill att den ska göra det... *suck*
Nä ska nog ta en låååång varm dusch å krypa ner under täcket med min bäste kille.... (Pysen) =P
Hoj

Kommentarer
Postat av: SickanDickan

Men du är ju knäpp, snabbmakaroner, fiskpinnar & spenat? Uäääk, haha.



2008-06-12 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0