Dags att ta sig i kragen då...

Och gå ner å besöka arbetsförmedlingen. Tror att jag kanske omedvetet sköt upp det lite medvetet igår. Fattar ni hur ja menar? Ja menar det känns ju inte direkt kul att gå dit...
Det braiga är iaf att jag kan reda visa upp iaf ett litet extraarbete om inte två. Det ska väl få lite tyst på de iaf. Hoppas ja.
Så nu ska ja alltså, klä på mej, sminka mej (för första gången sen i lördags) å ta mej ner på stan. Det blir klackskor å kritstrecksrandiga shorts, allt för att få looken: Jag-är-självständig-å-smart-å-vet-va-ja-vill att funka =) Man lär väl få luras lite iaf?
Sen blir det nog en fika på stan me Mickan å lilla Sally, ev en lunch kanske t.om.
Sen då?
Kallt som f*n ute idag. Sov me balkongdörren öppen å höll på att frysa ihjäl när jag satte ner en fot på golvet. Önskar som sjutton att ja då hade en varm människa brevid mej som jag kunde lägga mina iskalla tår på =) (sånt e skojj) Men men, man vehöver inte va kall länge. Pysen har ju den fula ovanan att veeeeeerkligen förfölja mej så fort jag öppnar dörren åt honom på morgonen. Han hänger sig fast i hälsenorna å biter mej i tårna. Låter obehagligt.... å det ÄR det å.... men man blir ju varm av att springa omkring å försöka sparka undan honom (sparkar snällt ja lovar) i vild panik medan ja gör iordning frukost.
Jaja, ska nog försöka ta mej in på ungdomsmottagningen en sväng å... har haft ont i huvudet i flera veckor till å från. Fick ju högt blodtryck sist ja käkade de här förbannade pillrena å är rädd att ja ska få/har fått det igen...
Mmmmmm, ska ta tag i det nu!!
Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0