Börja blogga igen då....

Det va ett tag sen jag gjorde det.... tror att man mår bättre om man skriver av sig lite då å då... =)
Kanske betyder att ja mått rätt bra ett tag då?
Det har hänt rätt mycket på ganska kort tid... Jag har sagt upp mej fr ett fast jobb. Känner mej både glad, stolt, nöjd, nyfiken och.... ärligt talat rätt livrädd....
Vad har jag gjort? Tänk om ja inte hittar nå nytt jobb, ja kanske bara har haft tur som hittills inte varit arbetslös mer än ca tre månader av mitt snart 25-åriga liv. Tänk om.
Innerst inne är ja dock positiv, klart jag hittar något!! Jag är inte lat, inte särskilt blyg å har rätt lätt för att lära... =)
Så de ska nog gå bra =)
Kanske borde presentera mej förresten, innan jag börjar ösa ur mej allt jag har att säga!! =)
Mikaela, 24 år, 9 månader, 15 dagar och typ 10 timmar gammal. Har alltså precis börjat planera väääärldens 25-års kalas!! =) Jag är utbildad resesäljare men trött på det så jag sa upp mej... =) Rika jääävel tänker en del nu men så är inte fallet... kan jag lova... det blir en av grejjerna ni kommer få höra mycket om här om ni blir trogna läsare, hur dåligt ställt jag har... haha, ja har tak över huvudet, en egen bil, å mat så jag överlever så jag ska inte klaga...
(säger jag nu ja, men jag äääälskar att klaga)
Jag bor i en etta på Myrgatan i Avesta med min "lilla" fluffboll till katt. Varit singel i typ 2 år å börjar trivas med det... kanske lite för mycket =) Ni vet när man struntar i disken, slänger upp fötterna på bordet men lortiga strumpor ;) å känner att man skulle hugga huvudet av den som någonsin vågade försöka sig på att ta kontroll över tv-dosan... =)
Men men... ett par flirtar här å där har ja ju så ja förfaller nog inte helt ändå =)
Jag är alltså "mellan två jobb" just nu... första "lediga" dagen idag faktiskt. Känns konstigt, men gud så mycket jag har hunnit me! Bjöd över min godaste goding Marie på frukost vid ca 08.45 imorse, en rejäl frukost! Det tillhör min nya livsstil!! Sen tog vi bilen till Franzens å köpte nya gardiner (för 99:-) till mitt kök, sen va vi ner på stan å bytte ett linne hon hade köpt i fel storlek, efter det så gick ja å handlade mat, sen solade jag ett tag, lagade maten, åt maten, kollade jobb/utb på nätet, gick ut å tog en promenad å nu är det tv-dags. Bra dag var det iaf!
Nä nu ska jag se klart Vänner men jag lovar att uppdatera mej kontinuerligt här!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0